środa, 27 lipca 2011

W końcu chwila wolnego...


Zaniedbałam na maxa bloga;/..Wiem..:(
Niestety przez ostatnie 3 tyg. byłam strasznie zajęta(pracowałam po kilkanaście godz.dziennie;/).
W końcu jednak znalazłam chwilę i postaram się nadrobić zaległości.

Na początek pokazuję dwa zwyklaki z ostatniego czasu-takie do pracy;)




tunika oversize- Levi's , pod spodem biała bokserka
zwykłe czarne,kryjące legginsy
torba XXL-nowy nabytek
łańcuchy;)







W roli głównej tunika z koronką- H&M (zeszłoroczna kolekcja)
do tego zwykłe legginsy rybaczki i pas na talie;)


I moje ostatnie nabytki;)

Torbę pokazywałam przed chwilą;)(Ćwieki dodałam sama;))




i czekoladowa krótka kurteczka;)
W zeszłym roku kupiłam taka,ale różową i po namyśle stwierdziłam,że do niczego mi nie pasuje. Sprzedałam,a później żałowałam;)
Ma naprawdę fajny fason,świetnie się nosi i co najważniejsze jest na mnie idealna.Długo szukałam takiego fasonu w innym kolorze aż w końcu pojawiła się na all;)
I jak miałam jej nie wziąć?;)








5 komentarzy:

zet_aleks pisze...

kochana gdzie kupilas takie legginsy jak na pierwszym zdjeciu masz?:)
nie moge nigdzie w swoim zadupiu znalezc kryjacych z suwakami

adriana pisze...

uwielbiam takie kurtki,torebeczka też świetna!

damyanti pisze...

wchodzę często na Twojego bloga i stwierdzam,że zdecydowanie za rzadko dodajesz nowe posty!;)

BadGirl pisze...

ooliskaa Leggi kupilam juz wieki temu na zwyklym bazarku;)
Na all tez chyba beda;)

Klaudia obiecuje,ze w wolnej chwli na pewno zajrze;)

adriana ;*

damyanti wiem,wiem,ze strasznie zaniedbuje bloga,ale wierzcie mi nie starcza mi na nic czasu;/
Obiecuje poprawe;)

annastyle pisze...

kurteczka jest zajebista, dasz linka z all??