piątek, 29 kwietnia 2011

The Royal Weeding;)

Dziś wszyscy mówią tylko o jednym:ślubie Williama i Kate;)
Oglądałyście?
Mi udało się zobaczyć część zaślubinową ceremonii i przyznam szczerze,że spodziewałam się czegoś bardziej spektakularnego;)
Oczywiście było elegancko,wytwornie...były piękne stroje,kapelusze,limuzyny, masa rodzin królewskich,ale jednak czegoś mi brakowało...
 W internecie możemy już znaleźć zachwyty nad suknia Kate projektu Sary Burton dla Alexandra McQueenaa
Podobała Wam się? Dla mnie nie była jednak aż tak zjawiskowa...Może dlatego,że jednak gustuje w troszkę innych fasonach.Dół owszem piękny,ale góra już mnie tak bardzo nie zachwycała.









Na ślub zaproszeni zostali państwo Beckhamowie;)
Wyglądali bardzoo elegancko;)
Tylko dlaczego Victoria wybrała czarna kreacje?;)







Brak komentarzy: