poniedziałek, 20 czerwca 2011

DIY Shorts



Wczoraj zrobiłam kolejne jeansowe szorty;)
Według mnie to obowiązkowy must have tego lata;)
Każda z nas powinna mieć przynajmniej jedna parę w swojej szafie wiec jeśli macie jakieś stare,nieużywane jeansy to do dzieła!!!
Wystarczy chwila czasu,trochę pomysłowości i możemy mieć za darmo cudny ciuszek,którego pozazdroszczą nam nawet gwiazdy;)











Moja kolekcja się ciągle powiększa;)




Jeansowe spodenki to chyba jeden z ulubionych ciuszków Kenzy;)






i jeszcze













5 komentarzy:

adriana pisze...

no tak,ja jedynie mogę sobie popatrzeć na szorty na innych pupach ,gdyż moj cellulit nie pozwala na ich noszenie:(

annastyle pisze...

oj tak, jeansowe szorty nie dość że są cąłoroczne to do tego niesamowicie seksowne!

Kaja pisze...

cuuuudne :D

Natalia - Warszawa pisze...

kurcze, swietnie Ci to yszlo.. chyba mnie zainspirowalas i sprobuje cos zrobic ze swoimi :) !

BadGirl pisze...

Próbuj,próbuj Natalia i koniecznie pokaz efekt;)