czwartek, 2 czerwca 2011

helol;)



Witam po długiej nieobecności;)
Ale jestem zalatana;/
Moje życie ostatnio kręci sie wokół ;/





W najbliższym czasie czekaja mnie ciężkie egzaminy i narazie tylko o tym myśle;/


Dzisiaj jednak postanowiłam zrobić sobie przerwe i dorwałam sie do komputera;) ( i nie po to aby pisać notatki;))



U mnie od kilku dni prawdziwa letnia pogoda z upałami i burzami ;)


W związku z tym przerzuciłam sie już na typowo letnie zestawy;) (jak ja to kocham;) )
 
 
 
Pokaże Wam dzisiaj tylko dwa z nich. 
W niedługim czasie zaprezentuje kolejne;)
 
 



 
 Szorty DIY już Wam kiedys pokazywałam;)
Body też już się kiedyś przewinęło;)







Zestawik nr 2 w bardzo podobnym klimacie;)
Zwykła biała bokserka(atmosphere) i spodenki bombki(kupione ze dwa lata temu w lokalnym sklepiku;))

8 komentarzy:

Justyna ♥ pisze...

spodenki pomarańczowe są super :)

pieces-of-me-justyna.blogspot.com

zet_aleks pisze...

pierwsze spodenki sa mega <3

BadGirl pisze...

Justyna one sa czerwone;). Na foto tylko tak wyszly;/

adriana pisze...

Kurcze zazdroszczę Ci ze nie masz cellulitu,i mozesz biegać w szortach.Ja niestety mam i na takie spodenki to moge sobie jedynie popatrzeć.Obydwa zestawy(jak zwykle) mi sie podobają.
Zyczę powodzenia na egzaminach(no ale stydiujesz jak wspomniałaś już 2 kierunek to jesteś mądra dziewczynka i zdasz;)

Adriana

Nudess pisze...

ale masz mega figurę :)

Kaja pisze...

trzymam kciuki za egzaminy ;)

Ola pisze...

jestes zajebista i kocham twojego bloga! zapraszam na

aleksandra-fortuna.blogspot.com

BadGirl pisze...

Dziekuje dziewczyny za komplementy;)

adriana mam cellulit,wprawdzie maly,ale mam;). Ja widze;/

Ola dziekuje!;*
Bardzo mi miło;*