niedziela, 5 czerwca 2011

Lato;)



Uff...... Ale dzisiaj gorąco! Chyba padnie rekordowa, jak na ten rok, temperatura;)
Uczyłam sie na słoneczku i opaliłam przy okazji;)


Pewnie jak większość,kocham lato!!!! Uwielbiam słoneczko,opalanie,kwiaty,ten piękny zapach....Uwielbiam spędzac czas na powietrzu i najchetniej cały dzien spędziłabym na podwórku;)
Nie mogłabym latem  mieszkać w bloku ;/
Dobrze,że już mam to za sobą;)












I nutka na dziś;)





Od kiedy usłyszałam ten kawałek zakochałam się;)
Fajna piosenka,rewelacyjny klip(taki tajemniczy,klimatyczne,sexowny),boska J Lo(wyglada po prostu bosko!!!Tak sexy!!!!Bardzo pasuje jej taki styl) i ten facet.....;)

Właśnie doczytałam,że ten przystojniak to William Levy - kubańsko-amerykański model i aktor;)
 

 
 
 
Grał m.in. w telenoweli "Nie igraj z aniołem";) 
Wiedziałam,że go już gdzieś widziałam;)




4 komentarze:

annastyle pisze...

Też strasznie podoba mi się ten teledysk, wczoraj ściągnęłam sobie a najbardziej wstawka z będnami gdzie J.Lo tańczy:)
a on.. hmm, ciacho! po prostu:)

Kaja pisze...

hmm lato ;) uwielbiam.
ja niestety mieszkam w bloku.. ;)

Anonimowy pisze...

Codziennie oglądam serial z tym przystojniakiem na TV4, Triumf miłości.
Każda chciałaby miec takie ciacho ;)

Anonimowy pisze...

ja też codziennie oglądam filmy z nim gra w superowskich serialach polecam