środa, 8 czerwca 2011

Jeansowo;)

Robię wszystko żeby tylko się nie uczyć;)
A w piątek egzamin...;/


Od kilku dni tworzyłam;)
Prawie skończone więc pokaże Wam moje ostatnie DIY;)






Spodnie na specjalne zamówienie siostry;)

Rurki destroyed(powstały ze zwykłych ciemnych jeansów:zwężanie,skracanie,wybielanie i dziury ;).Będą jeszcze dodane ćwieki)






i kamizelka
Miała za ciemny kolor,nie pasowała mi do żadnych spodni więc zamieniłam ją w marmurkową;)


Before;)






After ;)








Dzisiaj w końcu przyszła moja koszula jeansowa.
Zamawiałam ja z trzy tyg.temu,ale dobrze,że w ogóle w końcu dotarła.
Mimo, że to xs-ka to i tak była lekko za luźna i musiałam zwęzić,ale teraz jest dokładnie taka jak chciałam ;)








Ach...kocham jeans!!!;)

12 komentarzy:

iloveit-cathy pisze...

pięęęękna koszula ;)

adriana pisze...

Wszystko fajne,ale najbardziej podoba mi sie kamizelka gdyż aktualnie na taką poluję.
Napisz proszę jak uzyskujesz ten efekt marmurkowy.
Niby wiem że coś sie kombinuje z wybielaczem ale boje sie ze coś mi nie wyjdzie,a jak widze u Ciebie ta kamizelka wyszła rewelacyjnie!

BadGirl pisze...

Dziekuje dziewczyny!;*

Adriana przyznam szczerze,ze ja poczatkowo tez za bardzo nie wiedzialam jak sie za to zabrac zeby wyszlo rowno,itp;)
Efekt wybielenia uzyskalam zwyklym...domestosem;)
Na gabke nalalam plame domestosa i po prostu tak ciapalam po calej kamizelce... Wazne jest zeby w miare rowno porobic te plamy i zeby nie lac wybielacza bezposrednio na ciuszek;)

Sunny pisze...

mi tez sie kamizelka podoba a jak to zrobilas?? ah chetnie bym ci ja skradla ;)

mintelegance89 pisze...

bardzo podoba mi się Twoja koszula.
jak zrobiłaś taką kamizelkę?

adriana pisze...

ok ale zostawiłaś kamizelkę żeby wyschnęła?na jak długo? czy po chwili jak zobaczyłaś że efekt wybielania jest jaki chcesz to taką mokrą....wyprałaś?

Anonimowy pisze...

koszula świetna :)) a kamizelka kurdę musze się w taką zaopatrzeć ;)

zapraszma do mnie ;) i do obserwacji :)

Anonimowy pisze...

a jak robisz dzióry w spodnaich?;) próbuje i próbuje... i nic ;(

BadGirl pisze...

Anonimowy ja robie zyletka;)
pocieram az jeans sie zetrze i powychodza nitki;)

Anonimowy pisze...

Dzięki ;) dzisiaj bede próbowac ;)

Anonimowy pisze...

moge prosic link do koszuli?>

Anonimowy pisze...

;O gdzie zamówiłaś tą koszulę? szukam takiej od dłuższego czasu..
ps. kamizelka wyszła Ci świetnie, szacun :)