środa, 29 czerwca 2011

Hej;)


Witam Kochane!;)
Jak Wam mijają wakacje??;)

Ja od kilku dni tworze szorty na sprzedaż ;)
Bardzo podoba mi sie to zajęcie;)

Jeszcze nie gotowe (czekam na ćwieki),ale pokaże Wam to co już mam;)
Niestety fotki bardzo kiepskie,bo siostra zabrała nad morze aparat i muszę radzic sobie z pomocą tel;/









Narazie tylko trzy pary;)
Oczywiście niedługo pokaże resztę i efekt końcowy;)




Wrzucam jeszcze fotki szortów z troszkę innymi kokardkami(z kieszeni).Specjalnie dla Ani;*






i jeszcze wykonane przeze mnie: z koronka;)
Przed chwila skończone;)







Kocham białe szorty!!!Tak cudnie podkreślają opaleniznę;)
Zaraz biorę się za model dla siebie;D




5 komentarzy:

annastyle pisze...

Słońce kokardki na pupię są rewelacyjne! Mogę też sobie takie zrobić?:) Masz jakiś specjalny "przepis" na to???

BadGirl pisze...

a prosze bardzo;)
Rob i pokazuj efekt;)

Ja kokradki robilam oddzielnie z nogawek i po prostu je doszywalam,ale mozna tez je zrobic z kieszeni;)

zaraz wrzuce foto na pokaz;)

annastyle pisze...

dziękuję, są piękne i takie słodkie!! Dzisiaj już nie dam rady znaleźć czasu na przeróbki bo pranie i wieszanie firanek mnie wciągnęło ale jutro postaram się wyczarować jakieś kokardeczki:))
te z koronką też są świetne!

Natalia - Warszawa pisze...

te szorty z wizazu sa boskie !! Twoje tez ekstra.. a co do bialych spodenek..ahh... uwielbiam <3 .. teraz poszukuje jakis fajnych i tanich bo moje juz troche zżółkły :(

Ankyls pisze...

świetne szorty! ;o