niedziela, 29 maja 2011

Niedzielnie



Dawno nie zagladałam na bloga;/
Mam coraz mniej czasu;/
Wczoraj cały dzień spędziłam na uczelni:(
Zbliża się sesja i jestem coraz bardziej zalatana.

Dzisiaj rodzinny dzień;)
Od południa mieliśmy gości;)
Fajnie było się spotkać;)



Kilka fotek z dziś;) (cośd mi się data przestawiła;))





 i ostatnie zakupy;)


neonowa bokserka,czarny top tuba- C&A(idealny do wyciętych bluzek;))


 biała bokserka Atmosphere




i wspomniana już wcześniej sukienka z sh(18zł;) )




Na koniec inspiracyjnie;)










2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Tydzien temu kupiłam sobie w c&a dwie bokserki taką samą jak ty różową ,i białą.Fajnie sie układają w okolicy klatki piersiowej;)


Adriana

BadGirl pisze...

OOO;) to super;D
ja przyznam szczerze,ze mojej jeszcze nie przymierzylam nawet;)
kupowalam na oko.