piątek, 20 maja 2011

;)



Witam;)
Od wczoraj nie miałam internetu;/ Znowu!!;/
Tym razem dostawca nam zablokował ze względu na zbyt dużą ilość wirusów(?).Fajnie;/
Wychodzi na to,że mój antywirus nie widział większości;/
Na szczęście sytuacja już opanowana,komp kilkakrotnie przeskanowany i wgrany nowy antywirus.Mam nadzieję,że już więcej nie będzie takich akcji;/



Jakie macie plany na weekend??
Ja dzisiaj trochę się poopalałam i pół dnia spędziłam przy garach.Jutro sprzątanie,pewnie też posiedzę na słoneczku,a w niedzielę totalny relaxik,może jakaś wycieczka...;)







 U mnie burzowo. Mam nadzieje,że w nocy nie będzie ;)





 I jeszcze kilka zaległych fotek z wczoraj=>spacerek;)








W drodze powrotnej nasz Max padł.Siora musiała go nieść;)
Żebyście widziały jaki był z siebie zadowolony;D



4 komentarze:

adriana pisze...

he he widać że psiak mega zadowolony:)

BadGirl pisze...

Oj tak;)
on ogolnie uwielbia spacery i jak tylko zobaczy smycz to wariuje ze szczescia;D

Kaja pisze...

jakiego masz dostawce ?:)
w ogóle szorty swietne i mina psiaka niezla hehe

BadGirl pisze...

Pronet mam;)
Dziekuje;*