czwartek, 19 maja 2011

Zakupowo

Wybrałyśmy się dziś z sis na zakupy do sąsiedniego miasta.
Pogoda piękna-sprzyja takim wypadom ;)


Mój zestaw na dziś to bardzo przeciętny zwyklak,ale wygoda jest najważniejsza;)









 a teraz zakupy;)
Już nie bede chodziła boso ;D
Pojechałam w jednym celu:po buty;)
Miałam zamiar kupić coś wygodnego,do latania na codzień,najlepiej koturny,bo kurdupelek ze mnie;)
Oczywiście znowu okazja;) więc zamiast jednej pary mam dwie (czarne koturny z ćwiekami i gladiatory na megaplatformie;))
i jeszcze zostało mi kasy na wymarzoną chanelkę;)

Czy ja juz Wam kiedyś pisałam,że kocham wyprzedaże?!!!;D








Wszystko pochodzi ze zwykłego sklepu.


Zobaczcie co zauważyłyśmy na niebie;D
Big pszczoła ;)





 Życzę Wam miłego dzionka,a ja mykam robić obiadek ;*


3 komentarze:

iloveit-cathy pisze...

łaaadne zakupy ;)

adriana pisze...

ja też kocham wyprzedaże,ale jeszcze jakoś u mnie ich nie widzę...
fajne buty:)

Kaja pisze...

u mnie była burza :/
buciki bardzo fajne
a opalenizna u la la :D