piątek, 20 maja 2011

Koszula jeansowa




Na koniec chwale się jeszcze nowym zakupem;)
Kliknięta wczoraj;)
Kocham jeans!!!
Od dawna polowałam na koszule.Miałam już kiedyś tą słynna H&M-ową z bufkami,ale jakoś mi nie przypasowała i odsprzedałam.
Wole jednak zwykłą bez bufek (jak to się odmienia?;)) ;)
Już nie mogę się doczekać jak przyjdzie;)
Na foto nie wygląda za ciekawie,ale widziałam ja na dziewczynie i jest cudna





i kilka stylizacji z koszula w roli głównej;)










a teraz życzę Wam miłych snów i uciekam ;*



4 komentarze:

adriana pisze...

mnie się najbardziej podoba koszula Edyty,tak dopasowana i rozpięta przy piersiach wyglda mega seksownie

BadGirl pisze...

Oj tak!Potwierdzam;)
Mam nadzieje,ze moja tez bedzie taka dopasowana.Na modelce tak wlasnie lezala,a ja specjalnie jeszcze wzielam xs-ke;)

ninette pisze...

dżins jest bardzo modny w tym sezonie ;)

Anonimowy pisze...

a mam pytanko z jakiej stronki zamawialas ta koszule