sobota, 14 maja 2011

Hello!;)

Hello Babes;)
Kolejny dzień remontu = brak siły na cokolwiek;/
 Kiedy w końcu będzie koniec?? ;(
Ostatnio mam mało czasu na bloga...Ciągle coś...Mam dla Was mase fotek i jak dotąd nie mogłam znaleźć wolnej chwili żeby coś powrzucać;/. W końcu jednak jestem;)
Może kogoś coś zainspiruje ;)
Miłego oglądania,a ja uciekam się relaksować po kolejnym ciężkim dniu. ;*








♥ 

Moja wymarzona kurteczka.Szukam jej już od ponad roku i nie mogę nigdzie dostać;(













3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Teraz są w New Yorker takie koronkowe bokserki,(jak na 4 zdj.od dołu) i mam ochote sobie kupić.Są różowe,czarne i białe.

Adriana

BadGirl pisze...

Ja mam taka szara kupiona w zeszle wakacje.Polecam,bo sa cudne;)
Ja nosilam na stanik(wersja odwazna;)) i czasem na top.
Czarna tez by mi sie przydala;)

Anonimowy pisze...

Właśnie ja mam zamiar nosić czarną na biały top,widziałam to na jednej blogowiczce i świetnie wygląda!
Raczej na gołe ciało sie nie zdecyduje,chyba ze na to ubiorę jeszcze jakąś górę.

Adriana