poniedziałek, 9 maja 2011

Figura marzenie

Obrosłam w tłuszczyk;/
Od dziś biore sie za siebie;)
Jestem raczej szczupła,ale moim największym utrapieniem są boczki(eh;/) i fałdki na brzuchu;/
 Nienawidzę wystających ze spodni boczków;/
Poza tym chciałabym mieć bardziej zaznaczona talię. 
Kilka lat temu regularnie ćwiczyłam i miałam idealny brzuch.Niestety ostatnio olałam ćwiczenia+zero umiaru w jedzeniu i są tego efekty,ale koniec z tym!;)
Idzie lato,trzeba sie brać za siebie;)

Kilka fotek figury marzeń;)
Kiedy patrze na te fotki od razu przychodzi mi ochota na ćwiczenia;)











4 komentarze:

iloveit-cathy pisze...

jej mam tak samo jak Ty, jestem szczupla , a brzuch i boki sa straszne;<

BadGirl pisze...

No wlasnie;/
brzuch mam nawet plaski,ale co z tego skoro boczki sie wylewaja ze spodni;/
Nogi za to za chude;/

annastyle pisze...

ja też na brzuchu nagromadziłam spory zapas zimowy a gdzie zima przed nami.. zdjęcia boskie!

zet_aleks pisze...

ojoj, od razu mi sie zalaczyla dietka:D . jezu piekne figury, marzenie :D ja rowniez musze zmienic oponki z zimowych na letnie :D:*